Niniejszą informację przekazujemy w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych
Administrator Danych Osobowych (ADO)
|
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Wrocławia, z siedzibą we Wrocławiu. Może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem w następujący sposób: – listownie na adres – pl. Nowy Targ 1-8,
50-141 Wrocław – przez e-mail – wpo@um.wroc.pl – przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP (epuap.gov.pl /umwroclaw/SkrytkaESP) – telefonicznie – + 48 71 777 81 39
|
Inspektor Ochrony Danych (IOD)
|
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Sebastian Sobecki. Inspektor to Osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw
związanych z przetwarzaniem danych. Może się Pani/Pan z nim skontaktować: – listownie na adres – ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław – przez e-mail – iod@um.wroc.pl
– telefonicznie – + 48 71 777 77 24
|
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych
|
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu prezentowania na platformie PLIP stanu zobowiązań podatkowych i cywilnoprawnych oraz prowadzenia komunikacji za pośrednictwem platformy, a także w celu rozpatrzenia reklamacji związanych z funkcjonowaniem
platformy.
|
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych
|
Będziemy przetwarzać dane osobowe na podstawie wyraźnej zgody, którą Pani/Pan może wycofać w dowolnym momencie.
|
Okresy przechowywania Twoich danych osobowych
|
Będziemy przechowywać dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych (usunięcia konta PLIP2). W przypadku, gdy po usunięciu konta zidentyfikujemy nierozliczona transakcję bądź reklamację, która nie została jeszcze
rozpatrzona, będziemy przetwarzać w czasie niezbędnym do rozliczenia wpłaty lub rozpatrzenia reklamacji.
|
Odbiorcy Twoich danych osobowych
|
Pani/Pana dane zostaną udostępnione: – usługodawcom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych, – jeżeli Pani/Pan dokona
zlecenia zapłaty za swoje zobowiązania poprzez platformę to wyłącznie niezbędne dane przekażemy firmie PayPro S.A., która zrealizuje tę płatność.
|
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
|
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: – prawo do wycofania zgody, – prawo dostępu do danych osobowych, – prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych
danych osobowych, – prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, – prawo żądania usunięcia danych osobowych, – prawo do przenoszenia danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw,
prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).
|
Prawo wniesienia skargi
|
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
|
Prawo wycofania zgody
|
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody. W związku z tym ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana
zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać za pośrednictwem platformy PLIP 2 w menu Dane użytkownika poprzez odznaczenie pola znajdującego się przy treści wybranej zgody i użycie przycisku zapisz dane, bądź
użycie przycisku usuń konto.
|
Niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości utworzenia konta w PLIP i skorzystania z Platformy. Logowanie za pomocą platformy login.gov.pl skutkuje rozpoczęciem przetwarzania Twoich danych osobowych (numer PESEL oraz imię i nazwisko) przez platformę PLIP w celu potwierdzenia tożsamości oraz aktualizacji danych.
Czy chcesz kontynuować?